Kami
A few words about Us.


Assalamualaikum
Hamba Allah yang mencari erti kehidupan.
Menulis sekadar mengisi masa lapang.
Menyalurkan jiwa melalui tulisan.
Kesempurnaan orang lain menyempurnakan kekurangan diri kita.
Setiap yang datang akan pergi jua.
Setiap yang berlaku tersembunyi hikmah tersendiri.
Kepada Dia kita berserah

Note

Segala hasil penulisan diharap tidak disalin oleh mana-mana pihak.
Allah melihat segala tindakan kita.


Content
All I care.

Aku Introvert - Lifhae
Keeping secret and remain silent sometime be the curse.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]

» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

La Estrella - Lifhae
It's not what you feel, It's how you feel it existance.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

Bloodties - nouhainaz
Being strong sometimes weak.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]
» [16]
» [17]
» [18]
» [19]
» [20]
» [21]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

BlogRoll
See them.

Follow Us

Lifhae| AliaAllias| Penulisan2U| Empty|

Your link here? Apply

The Guide
Hopefully Helpful.

Login| BloggerPlugin| ColourCodes| BloggerStop| BloggerTips| Learn Php/Java/Html| CoolTemplate| BlogSkin| Title Bar Maker| Cursors|

The Lyric.
Here's a story of a boy,
Living in the lonely world,
A hidden note, A secret crush,
A little girl who talks too much.

Well, I'm standing in the crowd,
And when you smile I check you out,
But you don't even know my name,
You're too busy playing games,

And I want you too know,
If you lose your way,
I won't let you go.

If I cut my hair,
If I change my clothes,
Will you notice me?

If I bite my lip,
If I say hello,
Will you notice me?


La Estrella - Part 6
Sunday, June 6 at 2:00 AM 1 bersuara
" Ehem-ehem..lupa aku dah ke..." dibuatnya gaya batuk-batuk sambil memerhati dari belakang..

" Lia...."

" Ok...ok..hi..Zachry..remember me? "

" Nur Alia Maisarah? Orang kuat girl side time orentasi dulukan? "

Lia kenal Zachry..Zachry kenal Lia...tapi Lia tak pernah cerita satu pun pasal mamat ni..eh..aku yang tak pernah tanya sama ada dia kenal ke tidak..nasib aku tak keluar cerita pasal mamat ni menangis tempoh hari..ngeee..

" Yeah..thank you for remembering me..so how's life? "

" Like usual...lama betul engkau tak tegur aku..."

" Aku takut engkau tak kenal aku dah..."

" You got me wrong lah..mana boleh lupa pasal group orentasi dulu.."

Ketawa mereka berdua pecah..

Teringat lagi masa dahulu..masing-masing dengan muka skema..terkejar-kejar ke sana sini mencari lecturer yang ditugaskan..lastly...group Thirteen Zonkers itulah yang jadi juara untuk sepanjang minggu orentasi..masing-masing bergaduh pasal nak bahagi-bahagi hamper malam tu jugak..jeritan Nur Alia Maisarah lah membuat mereka semua terdiam terus..terus senang aje proses nak bahagi..

" Nah..aku belanja..sengaja aku beli tadi..sebab aku tahu engkau selalu ada dekat sini petang-petang.." dihulurkan ice-cream cornetto tadi ke arah Zackry.

" Er..terima kasih lah..susah-susah aje..."

" Hurm..Lia..your friend eh?" Zachry cuba memaksudkan Aryni yang dari tadi diam tidak berkata-kata ditepi Lia.

" Ha..lupa..kenalkan..ini..Nurel Ariani Adliana..panggil saja ayang.." sengaja diusiknya Aryni yang kelihatannya tidak betah apabila berada didepan Zachry..


Laju tangan Aryni hinggap ditepi pinggang Lia..


" Aduh..sakit lah Aryn..lembut sikit lah..huhu..."

" Engkau orang berdua ni..memang kelakar.." ketawa mereka pecah mendengar kata-kata Zachry.

" So..Aryn..nice to meet you.." slamber dia cuba berkenalan walaupun masih terasa saki-baki malu akibat peristiwa tempoh hari..

" Er..hai..nice to meet you too.."

" Aryn...sejak bila engkau pakai blusher ni..." disakatnya Aryni lagi apabila terlihat pipinya merah..

Alamak..kantoi...blushing tengah-tengah alam..sudah lah depan mamat ni pula..ngee..

" Mane ade..." cepat-cepat dia mengalihkan mukanya mengadap ke arah lain.

**********
" Lia, engkau sengaja kan tadi..nak bagi malu aku depan dia kan.."

" Yang engkau itu pun satu..tersenyum-senyum macam tak cukup tanah tu kenape.."

Tersengih dia mendengar ayat Lia..aku pun satu..tiba-tiba tunjuk reaksi radioactive tak cukup sifat tu kenape lah..Memang tak pandai langsung nak berlakon kalau bab-bab macam ni..ngee..

" Esok engkau lapang ke tidak?.."

" Ha..kenape..nak ajak date dengan mamat tu eh.."

Pap..belakangnya ditampar Aryn...

" Aduh..Tangan engkau ini kan suka hinggap-hinggap eh.."

" Padan dengan lawak tak cukup gula engkau tu.."

Ketawa Lia pecah mendengar kata-kata Aryn..
                *******