Kami
A few words about Us.


Assalamualaikum
Hamba Allah yang mencari erti kehidupan.
Menulis sekadar mengisi masa lapang.
Menyalurkan jiwa melalui tulisan.
Kesempurnaan orang lain menyempurnakan kekurangan diri kita.
Setiap yang datang akan pergi jua.
Setiap yang berlaku tersembunyi hikmah tersendiri.
Kepada Dia kita berserah

Note

Segala hasil penulisan diharap tidak disalin oleh mana-mana pihak.
Allah melihat segala tindakan kita.


Content
All I care.

Aku Introvert - Lifhae
Keeping secret and remain silent sometime be the curse.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]

» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

La Estrella - Lifhae
It's not what you feel, It's how you feel it existance.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

Bloodties - nouhainaz
Being strong sometimes weak.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]
» [16]
» [17]
» [18]
» [19]
» [20]
» [21]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

BlogRoll
See them.

Follow Us

Lifhae| AliaAllias| Penulisan2U| Empty|

Your link here? Apply

The Guide
Hopefully Helpful.

Login| BloggerPlugin| ColourCodes| BloggerStop| BloggerTips| Learn Php/Java/Html| CoolTemplate| BlogSkin| Title Bar Maker| Cursors|

The Lyric.
Here's a story of a boy,
Living in the lonely world,
A hidden note, A secret crush,
A little girl who talks too much.

Well, I'm standing in the crowd,
And when you smile I check you out,
But you don't even know my name,
You're too busy playing games,

And I want you too know,
If you lose your way,
I won't let you go.

If I cut my hair,
If I change my clothes,
Will you notice me?

If I bite my lip,
If I say hello,
Will you notice me?


La Estrella - Part 3
Wednesday, June 2 at 6:50 PM 0 bersuara
Tried to take a picture
Of love
Didn’t think I’d miss her
That much
I want to fill this new frame
But its empty

Empty-TheClickFive berdentum memecah kesunyian dunia ciptaanya. Buku Fluid Mechanical itu dibiarkan terbuka tanpa tuan. Nur Karmila Aryni tertera di kad matrik yang tergantung dicelah baju yang siap di seterika..

Pandangannya dibuang jauh ke arah tingkap apartment sewanya itu. Kepalanya serabut. Serabut dengan segala macam formula. Itu la..salah sendiri jugak..Gatal sangat terima tawaran mechanical engineering ni siapa yang suruh. Bukannya tidak dapat tawaran untuk biotech.. Bidang yang pada mulanya amat diidamkan..
Entah..semua kerana gerak hati yang cakap suruh terima itu dari Biotech.

*Pap..belakangnya ditepuk.

" Haaai...jauh bebenar termenungnya..dah sampai Paris belum? "
" Engkau ni kan, tak buat aku terkejut, tidak sah punya. Lama-lama macam ini, aku boleh apply siap-siap masuk wad sakit jantung tuh."
" Sampai hati kau nak tinggalkan aku seorang diri dekat rumah ni..."

Ketawa mereka pecah.

" Ha, masuk main terjah cara engkau ni pasti ada niat udang disebalik mee ni. Nak ape?.."
" Engkau ni kan..memang pandai menganalisi diri aku la Aryn..Hehe..Hurm..."
" Nak tu..." memuncungkan mulutnya ke arah nota thesis Aerodynamic dicelah nota-nota didalam beg yang dibiarkan terbuka. Matanya dapat menangkap apa yang cuba dimaksudkan Lia dengan "tu".

" Eks..kau biar betul ni...kau tahukan aku tak ambil subjek tu..."

Alamak..macam mana boleh tersesat kertas thesis mamat tu dalam beg aku..habis lah..record bersih aku dah tercalar..

" Er..Aryn..apasal nama kat sini lelaki.." ujarnya sebaik menarik keluar kertas thesis itu dari dalam beg.

" Entah, aku pun tak tahu.." jawabnya tenang tidak berubah riak. Sabar Aryni..jangan gelabah..slamber...

" Khairul Zachry..hurm..budak Aeronautic tu ke?.."

 Butang stop di pemain mp3 yang dari tadi terpasang ditekannya.

" Nur Alia Maisarah...aku tak kenal lah siapa budak lelaki tu.." senafas dia menerangkan..

"..dan aku tak tahu macam mana nota dia boleh tersesat dekat aku.." rendah dia menuturkan bait-bait itu..

" Ok..ok..aku pinjam kejap..nanti aku pulangkan. " awal Lia berlari keluar, belum sempat Aryn memberi  apa-apa kata putus..dan dari luar dia menjerit..

"nanti engkau tolong cakap terima kasih dengan BF engkau tu ye..".Sengaja dia meninggikan suara bila menyebut perkataan 'bf' tu.

" Hish..budak ni la.."

" Nur Alia Maisarah!!".