Kami
A few words about Us.


Assalamualaikum
Hamba Allah yang mencari erti kehidupan.
Menulis sekadar mengisi masa lapang.
Menyalurkan jiwa melalui tulisan.
Kesempurnaan orang lain menyempurnakan kekurangan diri kita.
Setiap yang datang akan pergi jua.
Setiap yang berlaku tersembunyi hikmah tersendiri.
Kepada Dia kita berserah

Note

Segala hasil penulisan diharap tidak disalin oleh mana-mana pihak.
Allah melihat segala tindakan kita.


Content
All I care.

Aku Introvert - Lifhae
Keeping secret and remain silent sometime be the curse.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]

» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

La Estrella - Lifhae
It's not what you feel, It's how you feel it existance.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

Bloodties - nouhainaz
Being strong sometimes weak.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]
» [16]
» [17]
» [18]
» [19]
» [20]
» [21]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

BlogRoll
See them.

Follow Us

Lifhae| AliaAllias| Penulisan2U| Empty|

Your link here? Apply

The Guide
Hopefully Helpful.

Login| BloggerPlugin| ColourCodes| BloggerStop| BloggerTips| Learn Php/Java/Html| CoolTemplate| BlogSkin| Title Bar Maker| Cursors|

The Lyric.
Here's a story of a boy,
Living in the lonely world,
A hidden note, A secret crush,
A little girl who talks too much.

Well, I'm standing in the crowd,
And when you smile I check you out,
But you don't even know my name,
You're too busy playing games,

And I want you too know,
If you lose your way,
I won't let you go.

If I cut my hair,
If I change my clothes,
Will you notice me?

If I bite my lip,
If I say hello,
Will you notice me?


La Estrella - Part 2
Tuesday, June 1 at 6:14 AM 0 bersuara

Hari-hari mendatang bagi insan bernama Zachry terasa amat suram untuk dilalui. Sangat mendadak perubahan sejak berlalunya hari itu. Bukan tidak ada antara kawan mahupun rakannya yang cuba menghiburkan hatinya, namun semuanya umpama kosong dimatanya.

"...you nak ke I sayang you..terima you atas dasar kesian?.." 
Setiap kali melalui kawasan yang menyimpan memori dia dan Syima, bayang-bayang Syima muncul didalam fikiran..dan setiap kali itu jugaklah..kata-kata keramat itu bermain dibenaknya..

" Opss..." fail didalam gengamannya terjatuh. Kertas thesis aerodynamic berselerakkan diatas lantai pintu masuk Dewan Ibnu Sina.

" Awak ok?, saya mintak maaf, tak sen.." terbantut disitu. Di perhatikan wajah lelaki dihadapannya itu.
" Awak menangis?..er...maafkan saya..saya betul-betul tak sengaja.."

Alamak, apasal aku boleh terbocor nak menangis kat sini ni..dahla depan sapesapentah..jatuh saham aku..tak boleh diselamatkan lagi dah...

"It's ok..It's ok..." itu saja yang mampu diungkapkan..sambil tertunduk malu..mahu mengelak dari dipandang...

Adoila..apa aku nak cakap ni..mamat ni menangis la pulak...dah la aku tak pandai bab pujuk memujuk ni..lagipun aku tak kenal dia langsung..takkan kena langgar sikit pun dah nak meleleh...kot ye pun..lagu macam orang hilang orang tersayang sebab kemalangan jalanraya je gayanye..

" Er..Oklah awak, saya dah lewat nak ke kelas dah ni...saya mintak maaf ye.." senafas diungkapkan..Lantas dicapainya beg yang diletakkannya masa mahu mengutip kertas-kertas yang bertaburan tadi meninggalkan Fakrie yang masih tercengang-cengang menahan rasa malu.

______________

" Aryn! apa yang saya pesan dekat kamu semalam." lantang suara En. Johanson mematikan lamunan Aryn. Siapa yang tidak kenal pensyarah mekanikal yang terkenal dengan kelantangan suaranya. Kalau dijeritnya, dewan kuliah sebelah pun mampu mendengarnya.

" Zachry Prof... Zachry.."

Eh..apasal aku sebut nama mamat tu pulak ni..alamak..habislah aku...habislah....

" Za..What??"