Kami
A few words about Us.


Assalamualaikum
Hamba Allah yang mencari erti kehidupan.
Menulis sekadar mengisi masa lapang.
Menyalurkan jiwa melalui tulisan.
Kesempurnaan orang lain menyempurnakan kekurangan diri kita.
Setiap yang datang akan pergi jua.
Setiap yang berlaku tersembunyi hikmah tersendiri.
Kepada Dia kita berserah

Note

Segala hasil penulisan diharap tidak disalin oleh mana-mana pihak.
Allah melihat segala tindakan kita.


Content
All I care.

Aku Introvert - Lifhae
Keeping secret and remain silent sometime be the curse.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]

» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

La Estrella - Lifhae
It's not what you feel, It's how you feel it existance.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

Bloodties - nouhainaz
Being strong sometimes weak.
» [Intro]
» [1]
» [2]
» [3]
» [4]
» [5]
» [6]
» [7]
» [8]
» [9]
» [10]
» [11]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]
» [16]
» [17]
» [18]
» [19]
» [20]
» [21]
» [12]
» [13]
» [14]
» [15]

BlogRoll
See them.

Follow Us

Lifhae| AliaAllias| Penulisan2U| Empty|

Your link here? Apply

The Guide
Hopefully Helpful.

Login| BloggerPlugin| ColourCodes| BloggerStop| BloggerTips| Learn Php/Java/Html| CoolTemplate| BlogSkin| Title Bar Maker| Cursors|

The Lyric.
Here's a story of a boy,
Living in the lonely world,
A hidden note, A secret crush,
A little girl who talks too much.

Well, I'm standing in the crowd,
And when you smile I check you out,
But you don't even know my name,
You're too busy playing games,

And I want you too know,
If you lose your way,
I won't let you go.

If I cut my hair,
If I change my clothes,
Will you notice me?

If I bite my lip,
If I say hello,
Will you notice me?


[Chapter 11] Bloodties.
Monday, November 8 at 6:44 PM 0 bersuara
Chapter 11.

“Jangan risau. It’ll be okay. Kalau you mabuk, we’ll make the girls send you to the hotel upstairs. I’ll make sure nobody will rape you.” Aey tersenyum sinis. Piey terkejut kerana Aey bagaikan tahu apa yang bermain dalam fikirannya. “Now drink it half.” Aey berbisik lagi selepas membantu membuka tudung botol Royal itu. Piey mengambil botol yang disua itu. Diambil bau. Satu teguk diminum. Terasa bahangnya di tekak. Piey terbatuk-batuk. “Lagi. Banyak lagi tu. Drink it until I say stop.” Aey memberi arahan. Botol diangkat lagi. Kali ni berteguk-teguk diminum. Tekak sudah panas. Muka juga memerah. Lebih merah dari sebelum itu. “Stop.” Aey menahan botol itu. Piey menurunkan botol itu. Matanya kuyu. Sudah pun mabuk. “Pour the final half onto your body.” Aey memberi arahan lagi, langkah kedua hukuman.

Air di dalam botol dituang di atas kepala. Membasahkan rambut, lalu air tumpah ke muka, leher, badan, hingga ke tapak kaki. “Ratakannya dengan tangan you.” Aey berbisik perlahan. Kedua tangan Piey lantas menggerakkan tangan menyapu seluruh air itu ke serata badan. Terdengar bisikan-bisikan ahli dalam bilik itu. “Nice show.” “Wow.” “Cool.” Walau begitu, suasana masih sunyi. Aey mengambil satu botol lagi. “Z. Your turn.” Aey memanggil Zack yang duduk berdekatan dengan tong minyak tadi. Zack mengambil botol itu, membuka tudungnya, menuangkan ke atas kepala Piey, lalu meratakan air itu ke serata tubuh gadis itu.

Piey memejamkan mata. Bermula dengan muka, turun ke leher, lalu ke buah dada gadis itu. Zack menyapu perlahan-lahan di situ dan memainkan jarinya. Nafas Piey kedengaran laju. Mendesah perlahan. “Z! Don’t play with that girl.” Aey memberi amaran kepada Zack. Zack baru sedar permainannya sudah dibau oleh Aey lalu menyambung gerak tangannya menyapu ke pinggang, pinggul, paha hingga ke kaki gadis itu. Selesai, dia meletakkan botol kosong di lantai. Kembali ke tempatnya. Tunduk.

Aey mengambil lagi botol. “X.” Dia memanggil Axe ke hadapan. Axe juga melakukan perkara yang sama. Selesai, Aey memanggil Why pula. Begitulah selanjutnya, Aey memanggil ahli-ahli mengikut turutan abjad. Selepas itu W, V, U, T, dan seterusnya. Sampai pada giliran Kay, tanpa dipanggil dia berjalan ke tengah, mengambil botol, membuka tudungnya, lalu berbisik kepada Piey. “I’m sorry.” Lalu dituang air itu di atas kepala Piey. “Tak….aaahhh… ppp..pa. It’sssss.. okay.” Piey sudah basah lencun bermandikan arak. Sudah berapa kali dia terminum air itu. Memang sudah betul-betul mabuk. Apa yang dituturkan pun sudah kurang tepat. Piey memang sudah lama terangsang dengan sentuhan-sentuhan rakannya itu. Sudah berapa banyak kali Piey mengerang dan mendesah perlahan akibat rangsangan itu. Badan juga sudah pandai mengikut lentok sentuhan tangan mereka. Air mabuk itu membuatkan Piey tidak dapat berfikir secara waras.

Sampai giliran Aey, dia lakukan perkara yang sama. Menuangkan arak, lalu meratakan ke setiap inci tubuh Piey. Piey memang sudah tak tahan dengan sentuhan itu lagi. “Horny, girl?” Aey berbisik. Piey menggangguk, lalu menjawab, “Yyyyee..aaaahhhhh..” “You want me to put my finger in your vagina?” Aey sengaja bertanya. “Hmmmm..” Piey meliuk lentok tubuhnya menggoda Aey untuk memasukkan jarinya juga. “Hahaha! Okay. Melutut dulu.” Piey menurut. Duduk melutut, sambal Aey memainkan tangan kanannya di leher Piey, mengusap perlahan. Tangan kirinya melambai, menyuruh Bee mengambil batang besi yang sudah pun panas. Terdapat bentuk bulat di hujung besi itu yang sudah merah menyala kerana panas. Bentuk IMM jelas di bulatan itu. Tanda “I made mistake.” Aey menyambut batang besi itu dengan tangan kanan, tangan kirinya pula turun ke buah dada Piey, bergerak ke belakang badannya, lalu memegang bahu kiri gadis itu.

“Get ready to be fucked girl?” Aey berbisik di telinga Piey. Piey senyum lalu mengangguk. Masih tak tahu apa yang bakal dikenakan padanya. “Sesiapa yang tak sanggup tengok boleh tutup mata korang.” Bee bersuara. “No. Let them see.” Aey menjawab, lalu menekan batang besi yang panas itu di bahu Piey. “AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!” Piey menjerit kuat. See, dan Dee bangun, meluru ke tengah dan membantu Bee memegang Piey. Kuat. Agar Piey tidak melarikan diri. Piey masih menjerit. Mengalirkan air matanya. “NOO!!! It HURT! It HURT! Sakittttttt!!!! AAAAARRGHHHHHHH!!!!” Tangannya menghentak-hentak lantai. “Sabar ya sayang? Kejap je lagi..” Aey memujuk Piey sambil mengusap kepala Piey dengan tangan kirinya. Lagu yang dimainkan semakin kuat, menenggelamkan suara Piey. Ada gadis yang menangis ketakutan, ada yang ketawa. Yang lelaki hanya senyap tiada bicara.